poniedziałek, 26 sierpnia 2013

BIONIKE

Dzisiejszego posta poświęcę paczuszce od  włoskiej firmy BIONIKE w której znalazłam takie cudeńka

Od lewej:
1.Żel oczyszczający do mycia skóry wrażliwej, tłustej i zanieczyszczonej
2.Krem intensywnie nawilżający do pielęgnacji skóry wrażliwej,suchej i bardzo suchej
3.Nawilżający balsam do ciała do skóry wrażliwej i nietolerancyjnej
4.Oczyszczający żel do mycia twarzy do cery tłustej ze skłonnością do trądziku
5.Krem normalizujący produkcję sebumdo cery tłustej ze skłonnością do trądzika

Moja cera nie jest rewelacyjna.Zawsze myślałam że mam tłusta cerę na szczęście z tego błędu wyprowadziła mnie kosmetyczka mówiąc że jestem posiadaczką cery suchej.Jakby tego było mało od kilku lat borykam się z problemem trądziku który nasila się szczególnie podczas "tych dni". Walczyłam z nim na różne sposoby niestety chyba muszę się do niego  przyzwyczaić.

Na pierwszy ogień postanowiłam przetestować krem intensywnie nawilżający z linii DEFENCE
 Informacje od producenta:
Bardzo dobrze tolerowana pielęgnacja, która przywraca i reguluje nawilżenie bariery ochronnej skóry. Gwarantuje natychmiastowe, głębokie i długotrwałe nawilżenie, dzięki zawartości oryginalnej trójwymiarowej ochronnej matrycy, która wzmacnia właściwości nawilżające za pomocą efektu filmotwórczego. Skóra jest odżywiona i właściwie chroniona, równocześnie staje się miękka i elastyczna. Bogata i kremowa konsystencja nie jest tłusta i szybko się wchłania. 

Składniki aktywne:
Masło Shea, Skondensowane glicerydy sojowe, Izomerat sacharydowy,Seryna,Biofiltr,Ekstrakt z Imperaty cylindycznej.

Cena: 77,90 zł za 50 ml

Według mnie krem spełnia swoje zadanie.Moja twarz jest nawilżona i przyjemna w dotyku.

Jeżeli któraś z was tez chce przetestować kosmetyki tej firmy to napiszcie do nich wiadomość na Facebooku,dość szybko odpisują.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz